အေရာင္ရင့္ရင့္အမုန္းမ်ား ၆ (ဇာတ္သိမ္း)

အဖိုးလုပ္တဲ့သူက 
''ငါတို႔အားလံုးေျမးမေလးကိုေမးၾကည့္ျပိးျပီ၊ 
သူကေျပာေတာ့မင္းနဲ႔ခင္ယံုပဲခင္တာပါတဲ့၊လက္ထပ္ထားတယ္ဆိုတာသူ႔ရဲ့ခင္မင္မွဳ႕ကိုမင္းက
အလြဲသံုးစားလုပ္ျပီးသူသိကၡာက်ေအာင္ေျပာေနတာပါတဲ့..ဒီေတာ့မင္းဘာေျပာခ်င္သလဲ..''

• • • • • • • • • • • • • • • • • • • •








က်ေနာ္နဲ႔ေတြ႔ျဖစ္ေတာ့လည္းတမ်ိဳး....

''ညီမေလးကိုကြာရွင္းေပးပါကိုၾကီး'' တဲ့..။

'' ဘာျဖစ္လို႔လဲကြာ.. ငါခ်စ္လို႔ယူထားတာပဲ.ဘာလို႔ကြာေပးရမွာလဲ..
မၾကာခင္မင္းကိုဒီေခၚဖို႔အဆင္သင့္ျဖစ္ေတာ့မွာပါကြာ...
ခဏေလးပဲစိတ္ရွည္ရွည္ေစာင့္ေပးပါကြာ...''

ဆိုျပီးအမ်ိဳးမ်ိဳးေတာင္းပန္ၾကည့္ပါေသးတယ္.... ဘာေၾကာင့္ကြာရွင္းေပးခိုင္းတာလဲလို႔ေမးရင္လဲအေၾကာင္းျပခ်က္မေရမရာနဲ႔ဗ်ာ.... က်ေနာ္ေလသူငယ္ခ်င္းတို႔ယံုမလားမသိဘူးးးေယာက်ၤားတန္မဲ့ေအာက္က်ေနာက္က်ခံျပီး
ေတာင္းပန္ေနတာေတာင္ က်ေနာ္ကေတာင္းပန္ေလသူကပိုကဲေလျဖစ္လာေတာ့တာပါပဲ.... ေနာက္ဆံုးက်ေနာ္လဲက်ေနာ့္အစ္မၾကီးကိုဖံုးဆက္ျပီးအက်ိဳးအေၾကာင္းေမးၾကည့္ေတာ့ အစ္မၾကီးက

''ေမာင္ေလးရယ္..သူကကြာရွင္းခြင့္ေတာင္းလာေတာ့လည္းေပးလိုက္ရံုပဲေပါ့ကြယ္၊
အစ္မကမိန္းကေလးခ်င္းမစာနာလို႔ဒီလိုလြယ္လြယ္ေျပာေနတာမဟုတ္ပါဘူးမင္းမိန္းမကသူေက်ာင္းသြားရင္စီးရတဲ့
ဖယ္ရီကားက စပယ္ယာလုပ္တဲ့သူနဲ႔ရွဳပ္ေနတယ္ဆိုတာအစ္မၾကီးသိေနတာႏွစ္ပတ္ေလာက္ရွိျပီ၊၊
တျခားသတင္းေတြလဲရွိေသးတယ္ေနာ္၊ ငါ့ေမာင္ကံေကာင္းတယ္လို႔
မွတ္ျပီးျမန္ျမန္ေလးသာကြားေပးလိုက္ပါ''တဲ့..

က်ေနာ္ၾကားၾကားခ်င္းေၾကာင္သြားတယ္ဗ်ာ...ၾကက္ေသေသသြားတယ္ေပါ့...ဖုန္းေတာင္လြတ္က်မတတ္ပဲ..။
အစ္မၾကီးကလိမ္ညာမေျပာတတ္တာက်ေနာ္သိေနတယ္ေလ... အရင္သူငယ္ခ်င္းေတြေျပာတာေတြၾကားေတာ့ ဟုတ္ခ်င္မွဟုတ္မွာပါလို႔ 
ကိုယ့္စိတ္ကိုကိုယ္ေျဖႏိုင္ေပမယ့္ခုေတာ့က်ေနာ္မေျဖႏိုင္ေတာ့ဘူးေလ... က်ေနာ္ၾကားေနတာအမွန္ေတြပါလားဆိုတာက်ေနာ္လက္ခံလိုက္မိတယ္။ 
သိပ္မၾကာခင္ရက္ပိုင္းအတြင္းရန္ကုန္ကအစ္မၾကီးကက်ေနာ့္ဆီဖုန္းဆက္လာျပီး

''ေမာင္ေလးေရ..ျပသနာေတာ့ျဖစ္ျပီကြယ္။ေကာင္မေလးမိဘေတြကမင္းနဲ႔သူတို႔သေဘာမတူပဲ
လက္ထပ္ထားတာသိသြားျပီးအစ္မဆီလာျပီးေမးေနတယ္၊အစ္မကလဲဟုတ္တယ္လို႔ေျပာလိုက္ေတာ့
သူတို႔သမီးကိုသူတို႔ေမးၾကည့္မယ္၊တကယ္လို႔ဟုတ္တယ္ဆိုရင္ေနာက္မွေျပာစရာရွိတာဆက္ေျပာမယ္...
မင္းကိုဖုန္းဆက္ဖို႔မွာသြားတယ္၊မင္းမိန္းမရဲ့အဖိုးကေတာ္ေတာ္
ေဒါသထြက္ေနတယ္၊မင္းအားရင္ဖုန္းဆက္ျဖစ္ေအာင္ဆက္ေနာ္။ လူၾကီးေတြကိုမရိုမေသလည္းမျဖစ္ေစနဲ႔၊ အေျခအေနအစအဆံုးကိုေသေသခ်ာခ်ာရွင္းျပလိုက္..ဟုတ္ျပီလားးးးဘာမွမေၾကာက္နဲ႔ေနာ္''

ဆိုျပီးေျပာလာတယ္ေလ..

က်ေနာ္လည္းေခါင္းနပန္းၾကီးသြားျပီးခ်က္ခ်င္းက်ေနာ့္မိန္းမအိမ္ကုိဖုန္းဆက္လိုက္ပါတယ္..... သူ႔အေမကိုင္ျပီးက်ေနာ္မွန္းသိေတာ့က်ေနာ့္မိန္းမရဲ့အဖိုးလုပ္တဲ့သူကိုလႊဲေပးလိုက္တယ္ေလ...
ဒါနဲ႔က်ေနာ့္ကိုသူ႔ဖိုးဖိုးကေမးမလာခင္က်ေနာ္ကေျပာျပလိုက္တာေပါ့...

''ဟုတ္ပါတယ္ဖိုးဖိုးရယ္၊က်ေနာ္တို႔လူငယ္ခ်င္းေမတၱာမွ်ျပီးႏွစ္ဦးသေဘာတူလက္မွတ္ထိုးထားျပီးပါျပီ။ က်ေနာ္တို႔ကိုခြင့္လႊတ္ပါဗ်ာ၊ က်ေနာ္သားမွတ္မွတ္မယားမွတ္မွတ္
ေပါင္းမွာပါဗ်ာ..မၾကာခင္သူ႔ကိုေခၚဖို႔ျပန္လာခဲ့မွာပါ၊ က်ေနာ့္ကိုယံုပါ''

ဘာညာစသည္အားျဖင့္ေျပာလိုက္တာေပါ့။။။ အဲဒီအခ်ိန္မွာအဖိုးလုပ္တဲ့သူက

''ငါတို႔အားလံုးေျမးမေလးကိုေမးၾကည့္ျပိးျပီ၊ သူကေျပာ
ေတာ့မင္းနဲ႔ခင္ယံုပဲခင္တာပါတဲ့၊လက္ထပ္ထားတယ္ဆိုတာသူ႔ရဲ့ခင္မင္မွဳ႕ကိုမင္းကအလြဲသံုးစားလုပ္ျပီး
သူသိကၡာက်ေအာင္ေျပာေနတာပါတဲ့..ဒီေတာ့မင္းဘာေျပာခ်င္သလဲ..''

ဒါနဲ႔က်ေနာ္က

'' ဟာ..သူကအဲလိုေျပာလို႔လားဗ်ာ..က်ေနာ့္မွာအေထာက္အထားေတြရွိပါတယ္..
သူညာေနတာပါ..သူဖိုးဖိုးတို႔ကိုေၾကာက္လို႔ျငင္းေနတာပါ.. တျခားအေၾကာင္းျပခ်က္တစ္ခုခုရွိလို႔သူမေျပာတာျဖစ္ပါလိမ့္မယ္ဗ်ာ..ေသခ်ာေမးၾကည့္ေပးပါဦး''

လို႔ျပန္ေျပာေတာ့အဖိုးလုပ္တဲ့သူကေပါက္ကြဲျပီး

''ဒီမွာေဟ့ေကာင္.. ငါတို႔ေျမးကေနာက္ႏွစ္ဆို Pharmacy ဘြဲ႕ရေတာ့မယ့္သူ၊ မင္းကဘာေကာင္လဲ? ျပီးေတာ့ငါတို႔ေျမးမွာမိစံုဖစံုရွိေနတယ္၊ျပည့္ျပည့္စံုစံုေနေနရတယ္၊
မင္းကမိမရွိဖမရွိေကာင္ပဲ။ တူလားတန္လားဆိုတာမင္းမစဥ္းစားတတ္ဘူးလား?မင္းမို႔လို႔မွန္းရဲတယ္ကြာ... ဒီမွာငါေျပာလိုက္မယ္..မင္းတို႔လက္ထပ္ထားတာဘယ္နည္းနဲ႔မွ ဟုတ္သည္ျဖစ္ေစမဟုတ္သည္ျဖစ္
ေစ..ငါသေဘာမတူႏိုင္ဘူးးး ဒီေတာ့မင္းလုပ္စရာရွိတာ၊လုပ္သင့္တာလုပ္ပါလို႔ငါေျပာခ်င္တယ္''

ဆိုျပီးဖုန္းခ်သြားတယ္ေလ.... အဖိုးၾကီးေျပာတာေတြကိုေတာ့အေသးစိတ္မေရးျပေတာ့ပါဘူးဗ်ာ.. ခုက်ေနာ္ေျပာထားတာေတြထက္ပိုၾကမ္းတမ္းတယ္လို႔သေဘာထားေပးပါ..
က်ေနာ္ကဇာတ္လမ္းေပၚေအာင္နည္းနည္းေလးပဲေရးျပလိုက္တာပါ...အမွန္ကရစရာမရွိေတာ့ေအာင္ကို
ေျပာသြားခဲ့တာပါ... ကိုယ့္ေျမးသမီးအေျခအေနကို 
ေသခ်ာမသိပဲအားနည္းတယ္လို႔ယူဆထားတဲ့က်ေနာ့္ကိုပိုျပီးဖိလိုက္တာပါ...

(စကားပံုလည္းရွိတယ္ေလဗ်ာ..ဘာတဲ့.....ေျမနိမ့္ရာလွံစိုက္ဆိုလားပဲ..)

အမွန္ကက်ေနာ္ကသူတို႔ေျမးနဲ႔မတန္တာလား၊သူတို႔ေျမးကက်ေနာ္နဲ႔မတန္တာလားဆိုတာ သူတို႔အျမင့္ၾကီးတင္ျပီးေျပာေနတဲ့၊ဂုဏ္ယူေနတဲ့ေျမးကလုပ္ျပေနတာသူတို႔မွမသိေသးတာ..

ဟားဟားဟား..ရယ္ရတယ္ေနာ္..




တခ်ိဳ႕လူၾကီးေတြမ်ားး အေျမွာ္အျမင္နည္းလိုက္တာဗ်ာ။
ကံတရားေၾကာင့္ေစာေစာစီၤးစီးဆံုးပါးသြားခဲ့ရတဲ့
မိဘေတြရဲ့သားျဖစ္ေနတာကအျပစ္ၾကီးလို႔ထင္ေနပံုပဲ.. ႏွိမ္စရာလို႔ယူဆထားပံုပဲ.. ေငြေၾကးအေနနဲ႔ေတာ့က်ေနာ္ခ်ိဳ႕တဲ့တာဝန္ခံပါတယ္...
ဒါကလဲခ်ိဳးႏွိမ္ျပီးေျပာလို႔ေကာင္းတဲ့ကိစၥမွမဟုတ္တာဗ်ာ.. ဆင္းရဲတာကပဲစာရိတၱညံ့ဖ်င္းေနသလိုလို......... ေၾသာ္ သံေဝဂယူစရာေတြေပါ့ေလ..
အသက္ၾကီးလို႔အခ်ိန္မစီးႏိုင္ေသးတဲ့တခ်ိဳ႕လူဂ်ီး(ၾကီး)ေတြေၾကာင့္ေလးစားစရာ လူၾကီးေတြကိုထိခိုက္ေနရတာေပါ့ဗ်ာ..
အဲလိုလူၾကီးသူမေတြကိုေတာ့က်ေနာ္ဒီေနရာကေန ကန္ေတာ့လိုက္ပါတယ္ဗ်ာ..... လူဂ်ီးေတြကိုမဟုတ္ဘူးေနာ္၊လူၾကီးေတြကိုကန္ေတာ့တာ.... (ဘယ္ေတြေရာက္ကုန္မွန္းမသိဘူးး) :D:D:D




ေနာက္ေန႔ၾကေတာ့ က်ေနာ္မိန္းမကက်ေနာ့္ဆီအီးေမးလ္ပို႔လာတယ္.. အဲဒီအထဲမွာေလဘယ္ေတာ့မွ(က်ေနာ္အရင္ကထင္ထားတာပါ)က်ေနာ့္မိန္းမပါးစပ္ကထြက္လာမွာမဟုတ္ပါဘူး
လို႔ထင္ထားတဲ့စကားေတြၾကီးပဲေရးထားတာဗ်ာ..

(အဲဒီေမးလ္ေတြအားလံုးကို Deleted ထားလို႔ခုေဖာ္မျပႏိုင္တာပါ)

က်ေနာ့္ကိုတကယ္မခ်စ္ခဲ့ဘူးဆိုပဲဗ်.. အဲေနာက္ပိုင္းက်ေနာ္နဲ႔လံုးဝအဆက္အသြယ္မလုပ္ႏိုင္ေတာ့ေအာင္က်ေနာ္သူ႔အေကာင့္ကို
Blockလုပ္ပစ္လိုက္တယ္...သူလည္းက်ေနာ့္ကိုလုပ္လိုက္မွာပါ... ထားပါေတာ့ေလ... ေနာက္ဆံုးေတာ့သူကနာမည္ၾကီးေနတဲ့စပယ္ယာနဲ႔ခိုးမေျပးပဲအဲဒီကားဒရိုင္ဘာနဲ႔ခိုးေျပးၾကေရာတဲ့... တကယ္လုပ္သြားတာေနာ္..က်ေနာ္ေနာက္ေနတာ၊ညာေနတာတစ္ခုမွမပါဘူးးး... မယံုလို႔စံုစမ္းခ်င္တဲ့သူရွိရင္ဒီဘေလာက္စာမ်က္နာရဲ့ေအာက္ဆံုးက Chat Roll ေလးထဲမွာေျပာခဲ့ပါ။ ေနာက္ျပီးက်ေနာ့္အီးေမးလ္လည္းရွိေနပါတယ္။
ေသေသခ်ာခ်ာလိပ္စာေလးပါလမ္းညႊန္ေပးလိုက္ပါ့မယ္...ၾကိဳက္သလိုစံုစမ္းႏိုင္ပါတယ္ဗ်ာ.. သူငယ္ခ်င္းတို႔ကိုက်ေနာ္ညာေျပာေနတာမဟုတ္မွန္းသိေစခ်င္ပါတယ္။
စကားျပန္ဆက္မယ္ေနာ္..အဲလိုကားဒရိုင္ဘာနဲ႔ခိုးေျပးေတာ့မွ

(မခိုးေျပးခင္သူနဲ႔က်ေနာ့္ကိစၥကိုလူၾကီးေတြသိျပီးေနာက္ပိုင္းသူအေနအထိုင္မမွန္တာေတြလည္းပါမွာေပါ့)

လူဂ်ီးေတြေျခမကိုင္မိ၊လက္မကိုင္မိျဖစ္ကုန္ၾကတယ္ေလ...

(ဘယ္လိုပံုစံေပါက္ေနမလဲဆိုတာသူငယ္ခ်င္းတို႔ပဲစဥ္းစားၾကည့္ေပေတာ့ဗ်ိဳ႕:P)

ဒီေတာ့မွသူတို႔အထင္ၾကီးေနတဲ့ Pharmacy ဘြဲ႔ရွင္ၾကီး၊မိစံုဖစံုရွင္ၾကီးအေၾကာင္း၊
တိတ္တိတ္ပုန္းဇာတ္လမ္းေတြအေၾကာင္း လူဂ်ီးေတြသိကုန္ၾကျပီး

(ဟိုဒရိုင္ဘာနဲ႔ ေျမးလိမၼာေလးကိုေငြအင္အားသံုးျပီးမရရေအာင္ျပန္ခြဲ)

ေဈးေခၚလို႔မျဖစ္ေတာ့တဲ့ေရာင္းတန္းမဝင္ပန္းေတြကိုအလွဴလုပ္လိုက္သလိုမ်ိဳးေျပာရမလားပဲ။

(ဆီေလ်ာ္တဲ့စကားရွာမရလို႔ရိုင္းသြားတယ္ဆိုရင္ခြင့္လႊတ္နားလည္ေပးပါဗ်ာ)

ျပန္ခြဲျပီးေတာ့အိမ္ေပၚျပန္ေခၚထား၊ျပီးေတာ့မွအားလံုးတိုင္ပင္ျပီး က်ေနာ့္ကိုဟိုတုန္းကလူမဟုတ္ေတာ့သေယာင္ေယာင္ေျပာရက္ခဲ့တဲ့သူကိုယ္တိုင္ပဲ
Pharmacy ဘြဲ႔ပိုင္ရွင္ၾကီးနဲ႔ျပန္သေဘာတူေတာ့မယ္ဆိုပဲ..ဟာဟ..ပလို႔ဂ်ိ... သူတို႔ကေတာ့က်ေနာ္ကအေဝးၾကီးမွာ..ဘာမွသိမွာ၊ၾကားမွာမဟုတ္ပါဘူးလို႔တြက္ေနမွာေပါ့... ခုအခ်ိန္ထိသူနဲ႔  ဘာအဆက္အသြယ္မွမရေသးသလို ရဖို႔လဲဆႏၵမရွိေတာ့ပါဘူးဗ်ာ...
က်ေနာ္ခံယူထားသလိုမ်ိဳးဆိုရရင္

'ဘာပဲျဖစ္လာျဖစ္လာအားလံုးအေကာင္းအတြက္ျဖစ္လာၾကတာခ်ည္းပဲ'

ေပါ့ဗ်ာ...အဲဒီရက္ပိုင္းေတြမွာက်ေနာ္
မညာတမ္း၊မရွက္တမ္းေျပာရမယ္ဆိုရင္စားမရ၊အိပ္မရဆိုတာမ်ိဳးေပါ့ဗ်ာ... အစ္မၾကီးနဲ႔ဖုန္းဆက္တိုင္းက်ေနာ္ငိုျပီးေျပာျပတယ္..

''' အစ္မရယ္..က်ေနာ္အိပ္လို႔မေပ်ာ္ဘူးဗ်ာ.. ဘာမွလည္းစားလို႔မဝင္ဘူး
က်ေနာ္ရူးမ်ားေနျပီလားမသိေတာ့ပါဘူးအစ္မၾကီးရယ္''

ဆိုေတာ့ အစ္မကလည္းငိုတာေပါ့ဗ်ာ...
ေမာင္ႏွမႏွစ္ေယာက္က်ေနာ္ငိုရင္သူကေခ်ာ့လိုက္၊က်ေနာ္တိတ္ျပီဆိုသူကျပန္ငိုလိုက္...
ဟာအဲလိုျဖတ္သန္း ခဲ့ရတာဗ်...
က်ေနာ္ဆိုအားတာနဲ႔ Gmailဖြင့္ျပီးက်ေနာ္တို႔ႏွစ္ေယာက္အရင္က Chat ခဲ့တာေတြျပန္ဖတ္၊ ပို႔ခဲ့ၾကတဲ့ေမးလ္ေတြျပန္ၾကည့္နဲ႔က်ေနာ္လံုးလံုးရူးသြားခဲ့ရသလိုပါပဲဗ်ာ...





သူငယ္ခ်င္းတို႔ကိုမေျပာပဲခ်န္ထားတာတစ္ခုရွိေသးတယ္ဗ်..
က်ေနာ္နဲ႔လက္ထပ္ထားတယ္ဆိုတဲ့ေကာင္မေလးကအပ်ိဳမဟုတ္ဘူးဗ်.. နားမရွဳပ္သြားပါနဲ႔ဦးေနာ္..... က်ေနာ္နဲ႔ရည္းစားျဖစ္ျပီးႏွစ္လေလာက္ကတည္းက သူတို႔ Pharmacy ေက်ာင္းရဲ့အေစာင့္တေယာက္
က ဓာတ္ခြဲခန္းတစ္ခုမွာသူ႕ကို အႏိုင္က်င့္ခဲ့ဘူးတယ္တဲ့.... ေျခာက္လၾကာျပီးမွက်ေနာ့္ကိုဖြင့္ေျပာျပတယ္... က်ေနာ္ကလည္းညီမရဲ့ခႏၱာကိုယ္ကိုကိုၾကီးခ်စ္ခဲ့တာမဟုတ္ပါဘူးညီမရယ္၊ညီမရဲ့လွပတဲ့စိတ္ဓာတ္ေလးေၾကာင့္
ကိုၾကီးခ်စ္ခဲ့တာပါ၊ခုဘာမွအားမငယ္ပါနဲ႔ေတာ့.. ကိုၾကီးညီမေလးကိုမမုန္းပါဘူး။ ခုလိုဖြင့္ေျပာျပတဲ့အတြက္ညီမေလးကိုေက်းဇူးတင္သလို၊ပိုျပီးေတာ့လည္းခ်စ္လာမိပါတယ္လို႔ေျပာျပီး လက္ထပ္ခြင့္ေတာင္းခဲ့တာပါဗ်ာ.တကယ္လည္းအဲဒီတုန္းကက်ေနာ္သူ႔ကို

(ေၾသာ္အားႏြဲ႔လို႔အႏိုင္က်င့္ခံရေလျခင္း)

ဆိုျပီးသနားစိတ္ဝင္ပိုျပီးေတာင္ခ်စ္မိသြားပါတယ္ဗ်ာ... တဖက္ကလဲအားအင္ရွိတိုင္းအႏိုင္က်င့္တတ္တဲ့တခ်ိဳ႕ေယာက်ၤားေတြကိုလည္းအရမ္းရြံသြားခဲ့တယ္ေလ...  က်ေနာ္အဓိကေျပာခ်င္တာကေတာ့ဗ်ာ..
ဒီေလာက္နားလည္ေပးျပီးအနစ္နာခံခ်စ္ေနတဲ့သူကိုသူမို႔လို႔သစၥာေဖာက္ရက္တယ္၊ ေယာက်ၤားေလးေတြေၾကာင့္ဘဝပ်က္သြားၾကတဲ့မိန္းကေလးေတြရွိပါတယ္..ဒုနဲ႔ေဒးပါ..။အဲလိုပဲဗ်သူတို႔ မိန္းကေလးေတြလည္းေယာက်ၤားေလးေတြရဲ့ဘဝကိုဖ်က္ဆီးႏိုင္တယ္၊ဖ်က္စီးတတ္တယ္ဆိုတာပါပဲဗ်ာ... ဒါပါပဲ.. အဓိကေျပာခ်င္တာကအဲဒီစကားေလးပါပဲ...




က်ေနာ္ေရးလိုက္တာကဇာတ္လမ္းလိုလို၊ဝတၳဳတိုလိုလိုျဖစ္ေနတယ္... က်ေနာ္ကိုယ္တိုင္စာေရးဆရာတစ္ေယာက္မဟုတ္ေတာ့ဘာလဲဆိုတာခြဲမျပတတ္တာကိုနားလည္ေပးပါ. လိုရင္းကမည္သူမည္ဝါကိုမွ အထင္ေသး၍၊(အထင္မၾကီး၍)ဒီပို႔စ္ေတြကိုေရးထားတာမဟုတ္ပဲ
က်ေနာ့္အျဖစ္အပ်က္ေလးကို က်ေနာ့္သူငယ္ခ်င္းတို႔သိႏိုင္ေအာင္ပို႔စ္အျဖစ္ေရးလိုက္တာပါပဲ..
အဲတာလိုရင္းစစ္စစ္ပါ.။ အသံုးမေတာ္ပဲသံုးလိုက္မိတဲ့အသံုးအႏွဳန္းေလးေတြအတြက္၊
ေရးလိုက္မိတဲ့အေရးအသားေလးေတြအတြက္ စာဖတ္သူ သူငယ္ခ်င္းမ်ားအားလံုးကိုေတာင္းပန္ပါတယ္...။
အမွန္ကေတာ့က်ေနာ့္ကိုယ္ပိုင္အားနည္းခ်က္ေတြပါပဲ...။က်ေနာ္ခ်င္းေလးအရမ္းညံ့ပါသည္.. .. .. ..။
ညံ့လြန္းမကညံ့ပါသည္.....:P






စိတ္ရွည္ရွည္ထားျပီးမအားမလပ္တဲ့ၾကားကအခ်ိန္ေပးလာေရာက္ဖတ္ရွဳ႕တဲ့ခ်စ္သူငယ္ခ်င္းေတြ  အားလံုးကိုေလးနက္စြာနဲ႔ေက်းဇူးတင္ပါတယ္လို႔ေျပာပါရေစ..။ ဒီ ''အေရာင္ရင့္ရင့္အမုန္းမ်ား'' 
ဆိုတဲ့ဇာတ္လမ္းတိုေလးမွာ ဇာတ္လမ္းတိုေတြရဲ့သဘာဝအရ
ရွိသင့္တဲ့ရသေတြစံုလင္ေအာင္မေရးတတ္၊ မေရးႏိုင္ခဲ့တာေတာ့ က်ေနာ့္အားနည္းခ်က္ပါ..
အတတ္ႏိုင္ဆံုးၾကိဳးစားသြားမွာပါ...။ သူငယ္ခ်င္းတို႔လည္းက်ေနာ့္ကိုသတိရတိုင္းခုလိုပဲ
လာလာလည္ေပးၾကမယ္လို႔ေမွ်ာ္လင့္မိပါတယ္.. 





ခင္မင္ေလးစားစြာျဖင့္

ခ်င္းကေလး
0 Responses
abcs