အေရာင္ရင့္ရင့္အမုန္းမ်ား ၅

''ကိုၾကီးအဲလိုေျပာမွာစိုးလို႔ဘာမွမေျပာပဲေနျမဲအတိုင္းေနခဲ့တာကို ကိုၾကီးပဲမရမကလိုက္ေမးေနေတာ့..ဒီကေျပာလိုက္ရတယ္.. ထင္တဲ့အတိုင္းပဲကိုၾကီးညီမေလးကိုအထင္ေသးသြားျပီမို႔လား?ဒါေၾကာင့္အတင္း
ႏွင္လႊတ္ေနတာေပါ့'' ဆိုျပီးငိုပါေလေရာဗ်ာ..... 
က်ေနာ့္မွာေျခမကိုင္မိလက္မကိုင္မိျဖစ္သြားခဲ့တာေပါ့... ကိုယ္ေခ်ာ့တတ္သလိုေခ်ာ့ရင္းက်ေနာ္လည္းဘာေတြေျပာမိမွန္းေတာင္မသိေတာ့ဘူးးး.

♣♣♣♣♣ ♣♣♣♣♣ ♣♣♣♣♣ ♣♣♣♣♣






မ်က္ရည္ေတြရစ္ဝိုင္းေနတဲ့မ်က္ဝန္းေလးေတြနဲ႔က်ေနာ့္ကိုေမာ့ၾကည့္လာေတာ့  က်ေနာ္ဗ်ာ သူ႔မ်က္ဝန္းေတြကကိုစိုက္ၾကည့္ေနရင္းဘယ္လိုျဖစ္သြားမွန္းကိုမသိဘူးးးးးး ထင္တာေျပာရရင္အဲဒီေန႔ကက်ေနာ္တို႔
ႏွစ္ေယာက္ၾကားမွာ နားလည္မွဳ႕တစ္ခုရသြားတယ္ထင္တာပဲ။ ေနာက္ေန႔ေတြက်ေတာ့အရင္ေန႔ေတြကနဲ႔မတူလံုးဝကိုေပါ့ပါးသြားတယ္ဗ်ာ..... ေသခ်ာတာတစ္ခုေတာ့က်ေနာ္ေျပာရဲတယ္.. က်ေနာ္သူ႔ကို
ခ်စ္သြားမိတာေတာ့မဟုတ္ဘူးဗ်.. သနားသြားတာပဲျဖစ္မွာပါ... သူကလည္းက်ေနာ့္ကိုသနား၊က်ေနာ္ကလည္းသူ႔ကိုသနားဆိုေတာ့ ျဖစ္လာတဲ့သံေယာဇဥ္ဆိုတာကို သူငယ္ခ်င္းတို႔ပဲစဥ္းစားၾကည့္ပါေတာ့ဗ်ာ.။
အတိုခ်ဳပ္ပဲေျပာလိုက္ေတာ့မယ္.. အဲလိုတစ္ေယာက္နဲ႔တစ္ေယာက္နားလည္မွဳ႔ရွိရွိနဲ႔ေတာ္ေတာ္ၾကာၾကာေနလိုက္ၾကေသးတယ္ဗ်။
ဒီၾကားထဲအလုပ္ကိစၥနဲ႔က်ေနာ္ခရီးေတြဘာေတြသြားျဖစ္ရင္လည္းေရာက္ရာ
အရပ္ကေနျပီးအင္တာနက္နဲ႔အဆက္အသြယ္ကေတာ့ေန႔စဥ္လိုလိုရွိေနခဲ့ပါတယ္။ က်ေနာ္နဲ႔အျပင္မွာျဖစ္ေစ၊အြန္လိုင္းမွာျဖစ္ေစေတြ႔ဖို႔သူမပ်င္းသလိုက်ေနာ္လဲမရိုးအီသြားဘူးဗ်.... ၾကာလာေတာ့လဲ
က်ေနာ့္စိတ္ေတြကသူ႔အေပၚကိုယိမ္းယိုင္လာခဲ့တယ္ဗ်ာ.. က်ေနာ္ဝန္ခံပါတယ္။က်ေနာ္သူ႔ကိုခ်စ္ခြင့္ပန္ခဲ့မိတယ္ေလ... သူကလဲလိုလိုလားလားပါပဲ၊သူမ်ားေတြလိုအၾကာၾကီးအခ်ိန္ေတြဆြဲမထားပဲရက္ပိုင္း
အတြင္းက်ေနာ့္ကိုအေျဖျပန္ေပးခဲ့တယ္ေလ....ေပ်ာ္လိုက္တာဗ်ာ..
က်ေနာ္တို႔ႏွစ္ေယာက္အရမ္းကိုေပ်ာ္ခဲ့ၾကတယ္။




ဒီလိုနဲ႔ပဲခ်စ္သူသက္တမ္းတစ္ႏွစ္ျပည့္ေတာ့က်ေနာ္ခုေနေနတဲ့ႏိုင္ငံကိုလာဖို႔အတြက္
အေၾကာင္းတိုက္ဆိုင္လာတယ္ေပါ့ဗ်ာ....အဲဒါနဲ႔က်ေနာ္သူ႔ကိုတိုင္ပင္တယ္..

က်ေနာ္သြားသင့္သလားဘာညာေပါ့ဗ်ာ..အဲဒီမွာသူကသိပ္ကိုသြားသင့္တာေပါ့တဲ့..
ညီမေလးတို႔ႏွစ္ေယာက္အျမဲအတူတူေနႏိုင္ဖို႔
ကိုၾကီးခုလိုသြားအလုပ္လုပ္မယ္ဆိုတာသိရလို႔ညီမေလးကိုၾကီးနဲ႔ခဏတာခြဲရမယ္ဆိုလည္း
ေက်ေက်နပ္နပ္ၾကီးပဲလက္ခံလိုက္ပါ့မယ္တဲ့။။။

သိပ္မၾကာခင္ညီမေလးကိုလာေခၚႏိုင္ဖို႔၊သို႔မဟုတ္ကိုၾကီးညီမေလးဆီ
ျပန္လာႏိုင္ဖို႔ကိုၾကီးၾကိဳးစားပါတဲ့.. ကဲ...

အဲတာနဲ႔ပဲက်ေနာ္ကညီမေလးကိုစိတ္မခ်ဘူး..ကိုၾကီးကိုယံုရင္ကိုၾကီးနဲ႔လက္ထပ္စာခ်ဳပ္မွာ
လက္မွတ္ထိုးေပးထားပါလားကြာလို႔ေတာင္းဆိုေတာ့
(က်ေနာ္ကအတည္တက်ေပါင္းခ်င္တာေလ)
သူကခဏစဥ္းစားျပီးျငင္းလိုက္တယ္ဗ်..။

ေနာက္ဆံုးက်ေတာ့မွပဲ(က်ေနာ္မလာခင္တစ္ရက္ၾကိဳျပီးေတာ့)ႏွစ္ဦးသေဘာတူလက္မွတ္ထိုးၾကဖို႔
လက္ခံလိုက္တယ္ေလ.....က်ေနာ္လည္းေလယ်ာဥ္လက္မွတ္ကိစၥေတြ၊တျခားခရီးနဲ႔
ဆိုင္တဲ့ကိစၥေတြနဲ႔အလုပ္ရွဳပ္ေနတဲ့ၾကားကသူနဲ႔လက္မွတ္ထိုးခါနီးအသိသက္ေသအျဖစ္ထားရွိဖို႔ က်ေနာ့္သူငယ္ခ်င္းရဲ့မိဘေတြကိုပူဆာ၊ ျပီးေတာ့လိုအပ္တာေတြစီစဥ္...အိုးးးးး  ဘာေျပာေကာင္းမလဲ..
လူကိုလည္ထြက္သြားတာပဲေလဗ်ာ... ဘာပဲျဖစ္ျဖစ္က်ေနာ္သနားမိရာကေနခ်စ္လာရတဲ့ခ်စ္သူေလးကိုပိုင္ဆိုင္ခြင့္ရေတာ့မွာမို႔ က်ေနာ္ေမာေတာင္မေမာႏိုင္ပါဘူးဗ်ာ... က်ေနာ့္အိမ္က အစ္မၾကီးကိုေတာင္က်ေနာ္
မတိုင္ပင္ပဲတက္သုတ္ရိုက္ျပီးလုပ္ခဲ့ရတာေလ...(အဲဒီအခ်ိန္က်ေနာ့္မိဘေတြေရွ႕ဆင့္ေနာက္ဆင့္ဆံုးပါးကုန္ၾကပါျပီ) .. ကိစၥဝိစၥေတြျပီးေတာ့ရန္ကုန္ကမထြက္ခင္ညေလးမွာပဲ အစ္မျဖစ္သူကိုအက်ိဳးအေၾကာင္း
အစအဆံုးရွင္းျပျပီးေတာင္းပန္လိုက္မိတယ္ဗ်ာ.... (က်ေနာ္တို႔ကႏွစ္ဦးသေဘာတူလက္ထပ္လိုက္တယ္ဆိုေပမယ့္ သူကသူ႔အိမ္မွာပဲေနေနပါတယ္၊ က်ေနာ္ကခရီးထြက္ရမွာဆိုေတာ့လူၾကီးေတြကိုေနာက္မွ
အသိေပးေတာ့မယ္ေပါ့)

  အစ္မၾကီးကေတာ့သူ႔အတြက္(မိန္းကေလးခ်င္းကိုယ္ခ်င္းစာမိတယ္ထင္ပါရဲ့)စိတ္မေကာင္းျဖစ္ျပီး
က်ေနာ့္ကိုဆူပါေလေရာဗ်ာ.. က်ေနာ္လည္းကိုယ့္အျပစ္နဲ႔ကိုယ္ဆိုေတာ့ျငိမ္ေနလိုက္
ရတာေပါ့။။။ ေနာက္ပိုင္းက်ေနာ္မရွိတုန္းအစ္မၾကီးပဲသူ႔ကိုၾကည့္ရွဳ႕ရမွာဆိုေတာ့အစ္မၾကီးကိုပဲအပ္ခဲ့မိတာေပါ့ဗ်ာ..
ဘယ္တတ္ႏိုင္မလဲအခ်ိန္ကိုက ကိုးလိ႔ုကန္႔လန္႔ျဖစ္ေနတာကိုးးးးးး



ဒီႏိုင္ငံေရာက္တာနဲ႔သက္ဆိုင္ရာအာဏာပိုင္ေတြဆီမွာက်ေနာ္အိမ္ေထာင္ျပဳျပီးတဲ့အေၾကာင္းေျပာျပ
ျပီးအေၾကာင္းၾကားထား(ဒါမွေနာင္တစ္ခ်ိန္ေငြေရးေၾကးေရးအဆင္ေျပတာနဲ႔ဇနီးဗီဇာနဲ႔ေခၚရတာလြယ္မွာေလ)
ျပီးသူ႔ေမြးသကၠရာဇ္
ကိုေရာ၊မိဘနာမည္ေတြ၊ေနရပ္လိပ္စာေတြေတာင္အားလံုးေျပာျပထားျပီးသားေလ.. က်ေနာ့္ရည္ရြယ္ခ်က္ကေတာ့ႏွစ္ေယာက္အတူဘဝတစ္ခုကိုတည္ေဆာက္ၾကမယ္ေပါ့.. ဒါေပမယ့္က်ေနာ့္ဆႏၵမျပည့္ပါဘူးဗ်ာ..
ဘာလို႔မျပည့္ရလဲဆိုေတာ့က်ေနာ္ဒီေရာက္ျပီးေတာ့သူကဟိုမွာအခ်ိဳးေျပာင္းသြားတယ္ေလ..

ေတာင္ၾကီးသားတစ္ေယာက္နဲ႔ပဲတြဲေနသလိုလို၊
ကေလးႏွစ္ေယာက္အေဖဇနီးမယားရွိတဲ့လူတစ္ေယာက္နဲ႔ပဲျဖစ္ေနသလိုလို၊
သတင္းသိုးသိုးသန္႔သန္႔ၾကားရတယ္ဗ်ာ... ပထမေတာ့က်ေနာ္လည္းမယံုခ်င္ပါဘူးးးး

ဒီၾကားထဲက်ေနာ္နဲ႔ေတြ႔ဖို႔ကိုလဲအြန္လိုင္းကေနအေၾကာင္းအမ်ိဳးမ်ိဳးျပျပီးေရွာင္ေနတာကလဲရွိေနေသးတယ္ဗ်ာ.
အခ်ိန္အားမရွိလို႔မေတြ႔ႏိုင္
သူေတြ႔ခ်င္တဲ့သူေတြနဲ႔ေတြ႔ဖို႔ေတာ့အားေနတယ္ဆိုတာက်ေနာ္ဒီကေနျပီးက်ေနာ့္သူငယ္ခ်င္း
ေတြရဲ့သတင္းေပးမွဳ႔ေတြေၾကာင့္ၾကားသိေနရတယ္ေလဗ်ာ.. သူငယ္ခ်င္းတို႔စဥ္းစားၾကည့္ေပါ့..က်ေနာ္ကတရားဝင္လက္ထပ္ထားတဲ့သူ၊
က်ေနာ္လိုအပ္ရင္အဆင္သင့္ျဖစ္ေနရမွာက မယားေကာင္းတို႔ရဲ့တာဝန္မဟုတ္ဘူးလားဗ်ာ။




မေန႕ကလဲစာမေရးႏိုင္ခဲ့ပါ၊ တေန႔ကလဲမေရးျဖစ္ပါ.. 
လာလည္ၾကတဲ့သူငယ္ခ်င္းေတြကိုအားနာနာနဲ႔ ထံုးစံအတိုင္းခြင့္လႊတ္ေပးပါလို႔ပဲေျပာပါရေစေနာ္... 
က်ေနာ့္ကြန္ျပဴတာနည္းနည္းဂေဂ်ာင္ေနလို႔ပါ.။

အားလံုးက်န္းမာခ်မ္းသာေတာ္မူၾကပါေစဗ်ာ..

ခင္မင္ေလးစားစြာျဖင့္

ခ်င္းကေလး

0 Responses
abcs